michaelanygard

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av michaelanygard - 8 juli 2011 10:17

Klockan har inte hunnit slå halv elva än och jag är redan uppe, pigg dessutom!
Jag tror nästan att det här är den tidigaste tid jag gått upp under sommarlovet,

fast det behöver såklart inte stämma ett dugg med mitt minne.
Igår umgicks jag med mina tjejer och det blev en riktigt lyckad kväll, det var riktigt

skönt att få träffa Kristin också som jag inte träffat på ... ett bra tag!   

Om ett par timmar kommer älsklingen hem ifrån jobbet, vi kommer antagligen att hitta på någonting under dagen. Sedan ikväll så blir det Power Meet igen med han och hans vänner samt Linnea och när det börjar lida mot slutet så ska vi troligtvis iväg och grilla ett par stycken! Hoppas på att vädret blir grymt och att kvällen blir grymmare! Nu väntar några pannkakor på att bli uppätna, de får bli dagens frukost!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards