michaelanygard

Alla inlägg under januari 2011

Av michaelanygard - 31 januari 2011 17:29

Jag har klargjort för mig själv att det är alldeles för tidigt för att bära skinnjacka ännu, 5-7 grader - visst, men idag var det en bit kvar till den nivån. Jag och älsklingen promenerade ner till cafét där vi värmde upp oss lite med kaffe och choklad innan vi vandrade hemåt igen. Väl hemma började vi med maten och nu ligger vi här, mätta och belåtna, eller hur är det man säger?

 

Kärlek till dig min fina!

Av michaelanygard - 31 januari 2011 12:53

Sitter i sängen och har precis fönat håret, studiedag idag och det är hur skönt som hellst. Billy stannade hemma ifrån skolan idag så lite senare blir det nog att ta en promenad ner emot samhället eller någonting, det vore skönt att få komma ut bara. Vädret är på topp, det är så jäkla skönt att solen äntligen har kommit fram igen!

Jag har planerat att träffa Maria också så tar vi det inte idag blir det förhoppningsvis imorgon, det var ett tag sedan vi umgicks.


Nu ska jag fixa tvätten och sen behöver jag själv fixas, ha en fin dag! Puss

Av michaelanygard - 30 januari 2011 19:32

En skapligt trött tjej sitter här och försöker skriva ner några rader, frågan är bara vad sjutton man ska skriva om. Igår blev det iallafall att dricka ett par glas vin, vilket sedan slutade med en fullständigt tom vintetra och en ganska suddig kväll - haha.. Men nu blir det nog inte att dricka alkohol på ett tag, kortet fylls inte utav pengar bara för att man knäpper med fingrarna precis. Hur som hellst så ska denna söndagskväll spenderas med min älskling, jag är ledig imorgon så förmodligen tillbringas dagen med några vänner. Ha en fin söndagskväll, puss!

Av michaelanygard - 29 januari 2011 15:07

Det känns så otroligt skönt att solen har börjat kika fram igen, och den värmer ju faktiskt en aning också. Jag är nästan precis nyduschad så jag måste väl snart börja föna och platta håret, balsamet är slut så jag kommer väl se ut som ett troll i huvudet hela dagen.. Hur som hellst, ikväll blir det nog att umgås med några vänner och kanske skåla lite också! Hur det än blir så hoppas jag på en grym lördagskväll, jag känner att det behövs något minnesvärt denna helg iallafall! Puss på er.

Av michaelanygard - 28 januari 2011 14:59

Sitter halvt utslagen i soffan bredvid min mamma, antikdeckarna rullar på tv'n och jag måste säga att det är det mest ointressanta jag sett på länge.. Skoldagen har rullat på, endast tre lektioner på en fredag är så grymt det kan bli! Lite senare kommer väl Billy och hämtar upp mig för lite handlande osv inför kvällen, det blir att åka hem till honom för att äta gott och bara umgås med varandra. Jag tror det kommer bli en toppenkväll. Nu börjar OC så ni får ha det så bra, puss!


   

Säger väl grattis till mig själv och älsklingen på våran 2års dag!

Av michaelanygard - 27 januari 2011 22:28

 

Av michaelanygard - 27 januari 2011 20:44

Just nu ligger jag och kollar på Sveriges värsta bilförare, sjukt hur dålig bilförare man kan vara.. Såvida dem inte överdriver som fan, vilket är min teori. Men för att byta samtalsämne - Eftermiddagen har jag tillbringat med mina favoriter, det blev att ta en fika och sedan åkte jag och Billy till mig för att äta wåfflor! Det blev lite tv tittande också innan han drog sig hemåt, och nu en kopp varm choklad och en fralla senare så ligger jag här. Mina planer för resten utav kvällen blir att föna håret, borsta tänderna och knäppa på ett avsnitt One Tree Hill! Ha det fint, puss.

Av michaelanygard - 26 januari 2011 21:41

Älsklingen drog sig hemåt för ett tag sedan och nu ligger jag och fryser under täcket. Det går någon film på tv'n men den verkar inte så bra så jag ska väl göra som alla kvällar, slå på ett One Tree Hill avsnitt eller två! Jag ser faktiskt framemot att gå upp imorgon, dock endast tack vare att Billy tog med sig frallor till mig så att jag får i mig lite frukost. Så himla söt! Bittert att det fattas oboy här hemma, älskade oboy..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards