michaelanygard

Direktlänk till inlägg 9 juli 2011

9/7-11

Av michaelanygard - 9 juli 2011 13:34

Jag kan inte komma på ett enda sätt att beskriva gårkvällen, det hände så mycket och det var blandat bra och dåliga händelse hela tiden. Roligast hade jag iallafall i början med Linnea och slutet med pojkvännen, för någon stans där emellan blev det bråk och en hel del annat. På våran oändliga men sköna promenad mot ABB hände det en hel del faktiskt, bla så stötte vi på en väldigt full och glad smålänning. Väl hemma blev det pizza och sedan slocknade vi nästan direkt. Det var riktigt roligt vissa stunder, men sedan fanns det självklart mindre roliga tillfällen under kvällen. Som oftast!


Nu börjar släkten rulla in, idag ska vi nämligen fira min syster som blir 25 år och dessutom så har hon tagit högskole examen. Så, Grattis till henne!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

NEW

Av michaelanygard - 12 juli 2011 18:56

Det blev en ny blogg till slut! Behåller denna för att kunna se tillbaka lite senare och isåfall att jag skulle sakna bloggplatsen allt för mycket. Jag hoppas att ni fortsätter läsa den nya bloggen iallafall, pusss. :)   Nya bloggen hittar ni Här...

Av michaelanygard - 12 juli 2011 10:52

Efter en del om och men så tror jag att det är dags för mig att byta blogg, jag hatar att bli för bekväm i något. Nu är jag bekväm på bloggplatsen, och därför vill jag ha lite nytt. Återkommer till det senare, hur det blir och vart jag kan tänkas ham...

Av michaelanygard - 11 juli 2011 15:02


Har suttit och drömt mig bort i en timma nu. Till mysiga hotell i närheten utav klarblåa hav, vita stränder osv osv. Det vore så himla skönt att komma iväg..I höst blir det förmodligen Spanien med Billy iallafall, längtar sönder till dess!! Yrseln bö...

Av michaelanygard - 10 juli 2011 15:32

        Bilder från min systers kalas igår.   Denna söndag, precis som de flesta andra söndagar, har varit värdelös. Jag har iallafall övertalat mamma att vi ska laga tacos till kvällsmat, blev så himla sugen på det helt plötsligt! Lite...

Av michaelanygard - 8 juli 2011 10:17


Klockan har inte hunnit slå halv elva än och jag är redan uppe, pigg dessutom!Jag tror nästan att det här är den tidigaste tid jag gått upp under sommarlovet, fast det behöver såklart inte stämma ett dugg med mitt minne. Igår umgicks jag med mi...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards