michaelanygard

Alla inlägg under mars 2011

Av michaelanygard - 31 mars 2011 21:59

10 saker ni kanske inte visste om mig.


Jag måste dra ned persiennerna så fort det börjar bli mörkt ute
Jag är allergisk emot i stort sett alla frukter och djur som finns
Jag får ångest om jag inte köpt någon form utav kläder på över en månad
Jag är mer stolt över mina vänner än mig själv. Deras in & utsidor är så himla fina!

Jag kan inte sitta vid datorn utan att kolla min facebook
Jag skulle aldrig klara mig utan godis, glass eller chips
Jag är nästan alltid stressad och det har medfört ständig magkatarr

Jag känner alltid sug efter någon form utav mat

Jag har efter väldigt lång tid lärt mig att acceptera den jag är
Jag har blivit en mycket gladare och mer utåtriktad person, och har även lärt mig att

acceptera mig själv och mitt utseende - tack vare min underbara pojkvän Billy!

Av michaelanygard - 31 mars 2011 18:50

Jag undrar vad tusan jag fick att det är 1a April ifrån? Jag orkar inte ändra inlägget

heller så ni får lida med att det står fel. Tackar Karin för rättelsen haha, tur att man har vänner som är klara i skallen iallafall! Skrev dessutom 31/4, herregud vad lost tjej..


Min huvudvärk är på gränsen till migrän känner jag, illamåendet kryper sig fram och höga ljud får det att bulta i hela huvudet. Jag tänkte därför göra en kopp té och slå på en ny film jag tagit hem, jag ska banne mig till skolan imorgon! God natt på er. :)

Av michaelanygard - 31 mars 2011 13:42

- Jag för cirka 5minuter sedan. Gud vad jag älskar gröna äpplen!

Tänk att det är 1a April idag, det går så himla fort. Nu känner jag verkligen att det

är dags för mig att sluta vara hemma pga småfel. Fast denna gång var det dock värre än ett "småfel" då min mage har krampat, smärtat och allt vad den gjort.

Imorgon kilar jag iallfall iväg, och sen är det bara 2veckor kvar att kriga upp till skolan för sedan har jag 2 veckor lov, äntligen är det jag som får vara hon med lyx!


Jag väntar otåligt på att mina kläder ska komma, så jag kan få prova och längta ännu lite mer. Nu ska jag slå på S & the city 2 och smaska i mig min glass!
Ni får ha en toppen dag, sjuka som friska. Puss

Av michaelanygard - 30 mars 2011 22:01

 

Det här beställde mamma åt mig igår kväll, det blev dock inte de shorts jag planerat.
De högst upp och de längst ner skulle ha haft andra färger, och de i mitten skulle varit ett par jeans shorts. Men de skulle inte kommit i samma veva och framför allt inte innan vi drar till Spanien. Så det blev detta istället, väldigt nöjd ändå! Älskar de puderrosa linnet! Allting är beställt ifrån H&M och gick på dryga 400:-

Av michaelanygard - 30 mars 2011 19:05

Precis nyduschad, älsklingen kom hit för ett tag sedan och gör mig och min stackars

mage sällskap. Tänkte slå på en film, Boog & Elliot 3. Barnfilmer är alltid bäst!
 

Av michaelanygard - 29 mars 2011 18:22

Johanna blev precis upphämtad och här sitter jag med mensvärk, och bara skit på

tv'n som vanligt. Klockan 8 börjar alla bra program, Sofias änglar följt utav Desperate Housewifes och Cougar Town! Har laddat upp med glass också, blir nog toppen.

Nu ska jag kika på shorts så att jag kan beställa hem dem innan vi drar iväg, tur att

jag har en snäll mamma. Nej nu ska jag fylla i en blankett, ha det fint!

 

Av michaelanygard - 29 mars 2011 12:08

Jag har varit vaken ungefär en halvtimme nu och mitt illamående är fruktansvärt,

alltid när jag sover för länge börjar jag att må illa.. Jag hoppas iallafall att det går

över när jag fått i mig lite frukost och tagit mig en dusch. Lite senare tänkte jag och

Johanna mötas upp för att köpa lite gott och sedan kolla på lite film och så, det vore

riktigt skönt att bara få vila idag. Speciellt när vädret fortsätter svika en hela tiden,

kan det inte bara bli sol och 10+ så att all snö smälter? Man blir så mycket piggare!

Jag skulle dessutom (förhoppningsvis) bli frisk från denna jäkla förkylning som suttit

i hela vintern och vägrar släppa taget om mig.. Nu tror jag iallafall att den har släppt ut ordentligt, vilket betyder att jag kan bli frisk snart! Jag hoppas, och hoppas.

Av michaelanygard - 28 mars 2011 18:30

Svarta, enkla byxor med dragkedja i guld. 300:- ifrån Vila.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards