michaelanygard

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av michaelanygard - 2 juli 2011 15:30

ville bara säga de att jag älskar Michaela Sofia Nygård. Hon är världens underbaraste person. Och hon är så grymt söt, speciellt när hon lostar omkring, haha ! Hon är världens bäststaste människa !! Jag blir som smör i solsken varenda gång jag ser på henne. Och jag får samma pirriga känsla i magen varje morgon jag vaknar upp bredvid henne.

Jag älskar dig mest utav allt Michaela !!<3<3 // Billy (a)  

Av michaelanygard - 2 juli 2011 13:41

Hej, hur é läget de va länge sen! Hehe vilken lustigkurre man är.
Jag har precis duschat och fått morgonfrillan nedplattad, känner knappt av baksmällan alls idag vilket är hur skönt som hellst. Det blev riktigt kul igår iallafall.

Jag, Billy och Robbin började med några kalla i Vasaparken och sedan vandrade vi vidare mot Hamnen, jätte mysigt faktiskt! Lite senare såg vi några uppträdanden på lilla scen och där stötte vi på ett gäng vänner. En happymeal, efterkrök och promenad senare så var jag äntligen hemma i sängen. Men kul var det som sagt!

Ikväll blir det förmodligen att åka till Lisjö med ett par goa vänner för kubbspel, grillning och kanske någon cider i värmen. Kanske något dopp också, iallafall så hoppas jag att det blir av och att det blir riktigt roligt. Hoppas allt är bra med er, puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards