michaelanygard

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av michaelanygard - 5 juli 2011 13:55

Gårdagen började jag med att ha ångest, ett ögonkast på facebook och oron satte sig som en klump i magen. Fler och fler skrev och berättade om vart de skulle hamna i höst. Två gånger halv sprang jag ut till brevlådan men posten låg inte där varken första eller andra gången. Så precis när min blåsa höll på att spricka kom min bror in med ett brev, mitt brev. Där var det, brevet som avgör en liten men ändå stor del utav min framtid. Resultatet är att jag är behörig till Ekonomiprogrammet, Klaragymnasium och dessutom är jag femte reserv till Hantverksprogrammet, Västerås Praktiska. Det känns faktiskt riktigt bra, vart jag än hamnar så kommer jag att bli nöjd!

 

Av michaelanygard - 5 juli 2011 12:45

Har precis sett någon form utav serie i sex delar som en vän till mig delat med sig utav på sin blogg. Älska mig hette det iallafall, finns på Youtube och handlar väl mest om mobbing och vänskap. Skulle inte påstå att det var bra, men dess budskap är väldigt viktigt. Jag tycker att det är helt ofattbart att sådant faktiskt existerar.


Jag är så himla trött på vädret, det drar ned humöret och pigg är jag definitivt inte.
Imorgon är det förhoppningsvis bättre, då ska jag och Johanna åka in till stan och

glo i lite butiker osv. Sedan är det ju power meet i helgen, längtar som tusan!

Såhär såg det ut vid hamnen i fredags, vill ha samma väder som då!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards